Nog geen lid van een wandelclub? Informeer U bij De Bollekens.

Ben je een fervent en doorwinterd stapper die graag meerdere uren na elkaar er stevig de pas in zet...?

Ben je een wandelliefhebber die graag samen met het gezin aan een rustig tempo geniet van de buitenlucht...?

Ben je mobiel of minder mobiel..? Ben je jong...of al een beetje ouder...?

Maakt niet uit! Iedereen is welkom bij De Bollekens!

De basis van onze club ligt in Rotselaar, aan de rand van het mooie Hageland.

Voor slechts 18 euro (voordeeltarief 12 euro voor kinderen tot 12jaar)* (*bijdrage 2024) ben je al lid van onze club en tevens ook van Wandelsport Vlaanderen vzw. Zo geniet je van de voordelen die Wandelsport Vlaanderen aanbiedt zoals een zeer uitgebreide verzekering (ook in het buitenland op vakantie)en een gratis abonnement op Wandel.be. U kan eveneens genieten van het voordeeltarief bij inschrijving op de wandelingen.

Daar bovenop bieden wij exclusief aan onze clubleden voor zeer democratische bijdrage:

• Mogelijkheid tot deelname aan de 2 ledenfeesten die wij jaarlijks organiseren.
  • Drie à vier keer per jaar een daguitstap met de bus waar we de deelnemers bij terugkeer nog verwennen met een etentje.
  • Mogelijkheid tot deelname aan ons 4-daags clubreisje.

Wil je graag lid worden van onze club ...?  Bezorg ons dan onderstaande gegevens.

Wij contacteren U zo snel als mogelijk.

Wil je graag meer info, contacteer ons dan via 'Contact'.